Exact Field Service Experience groot succes

  • 09 november 2017

Op 12 oktober organiseerde BrainSquare een kennis dag geheel omtrent Service Management. Het event werd geopend door directeur Sjef Mulders waarna er aansprekende lezingen door BrainSquare en Exact werden verzorgd over Service Management en de toekomst.  Na een korte break deelde de operationeel manager van Keyprocessor hun ervaringen met Exact en hoe ze, met behulp van Service Management, naar een proactieve service verlener zijn gegroeid.

Na een smaakvolle lunch vond in kleinere groepen een aantal breakoutsessies plaats met als thema’s formulieren en checklijsten, sparepart portal, Digitaliseren van servicebonnen en facturen, de extra service medewerker en de do’s en dont’s bij migraties.

De dag werd afgesloten met een lezing over Internet of Things en de toegevoegde waarde voor service bedrijven en een gezellige netwerkborrel. De reacties van de deelnemers op het informatieve programma waren positief en de organisatie kijkt terug op een geslaagd evenement.

Heeft u dit event gemist? Neem contact op met ons via 088 – 275 48 70 of info@www.brainsquare.nl.
Wij informeren u graag inzake de mogelijkheden van deze oplossing.
Bezoek ook www.softwareindeservice.nl