Exact Field Service Experience

  • 14 november 2018

Exact Field Service Experience
Bereik optimale klantbeleving door slimme serviceprocessen

14 november 2018, De Hamermolen te Ugchelen

Benieuwd hoe u uw service proces slim kunt automatiseren en meer voordeel kunt halen uit de ervaringen van andere service organisaties die met Exact werken? Nieuwsgierig naar de laatste ontwikkelingen van Exact Service Management in combinatie met de technologische mogelijkheden van Internet of Things (IoT) en Augmentend Reality?

Laat u dan inspireren tijden de Exact Field Service Experience op woensdag 14 november 2018

De Exact Field Service Experience wordt door BrainSquare in samenwerking met Exact en haar relaties georganiseerd.Tijdens dit inspirerende event worden diverse lezingen gehouden en praktijk verhalen met u gedeeld.

Gerwin Ooms, Financial Director bij SELO, vertelt u hoe zij succesvol zijn gemigreerd naar Exact Service Management en hoe zij zowel intern als extern naar de klant toe konden professionaliseren.

Stefan Wiegel, Channel manager bij Ubimax, deelt de opmars van Augmentend Reality en hoe u met deze technologische ontwikkeling de klanttevredenheid kunt verhogen en kosten kunt besparen.

Tymon Fietjé, Manager Operations bij Elma, zal u een beeld geven hoe zij flexibel hun formulieren met Moreapp hebben ingericht en u informeren welke voordelen dit biedt voor de organisatie en haar medewerkers.

Elwin van der Laan, CCO van Buzzerbase, informeert u over de mogelijkheden van Internet of Things en Predictive Maintenance. Met data, afkomstig van sensoren, worden er bij afwijkingen direct meldingen gestuurd naar Exact Service Management.

Tijdens break-outsessies in de middag wordt dieper ingegaan op service oplossingen die uw dagelijkse processen kunnen verbeteren. Naast functionele informatie krijgt u praktijkervaringen van branchegenoten gepresenteerd. Tips, trucs en behaald voordeel met betrekking tot de bovenstaande onderwerpen passeren de revue.

Exact Field Service Experience
• Praktijkvoorbeelden van eindgebruikers;
• Succesvolle toepassingen in een service omgeving;
• Actuele onderwerpen zoals Internet of Things (IoT), Predictive Maintenance en Augmented Reality;
• Concrete informatie over hoe u aantoonbaar uw dagelijkse processen kunt verbeteren.

Graag ontvangen wij u op woensdag 14 november a.s. in De Hamermolen aan de Hoenderloseweg 155 te Ugchelen. Deze unieke locatie, van origine gestart in 1645 als papiermolen. In het midden van 19e eeuw is de papierfabricage is gestopt.

U kunt zich aanmelden voor dit gratis evenement via onderstaand formulier. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact met ons op via info@www.brainsquare.nl

Klik hieronder op de onderwerpen voor informatie





Inschrijven voor Exact Field Service Experience - 14 november 2018

  • Add a new row
    Klik op + om meer regels toe te voegen! Indien u en uw collega('s) verschillende deelsessies willen bijwonen, dient u apart van elkaar aan te melden voor het event.
    Hier kunt u MAXIMAAL 1 deelsessie naar keuze aanvinken. Indien u meerdere personen voor Exact Field Service Experience aanmeldt stuurt u aub een e-mail aan info@www.brainsquare.nl met de namen van de deelnemers per sessie
    Hier kunt u MAXIMAAL 1 deelsessie naar keuze aanvinken. Indien u meerdere personen voor Exact Field Service Experience aanmeldt stuurt u aub een e-mail aan info@www.brainsquare.nl met de namen van de deelnemers per sessie
    Hier kunt u MAXIMAAL 1 deelsessie naar keuze aanvinken. Indien u meerdere personen voor Exact Field Service Experience aanmeldt stuurt u aub een e-mail aan info@www.brainsquare.nl met de namen van de deelnemers per sessie
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.