Keyprocessor BV

De basis voor de toegangscontroleoplossingen van Keyprocessor is ontwikkeld voor een afstudeerproject van Joep Meester, één van de latere oprichters van Keyprocessor. Joep ontwikkelde een methode om de gebruikers van de witkar – één van de eerste ‘car-sharing’ projecten ter wereld – toegang te geven tot de wagens en de ritten te registreren. In de jaren erna ontwikkelde het bedrijf zich en biedt tegenwoordig oplossingen voor Security- en Site Management. Deze oplossingen zijn uniek door de eigen ontwikkeling van software en hardware, en door de toepassing van de nieuwste technologieën. Met iProtect biedt Keyprocessor een compleet Security Management Systeem, daarnaast ontwikkelde Keyprocessor de Apollo Site Management Solution. Deze oplossing kan worden ingezet voor onbemande technische locaties in kritische infrastructuren. Met de ontwikkeling van deze oplossingen groeide de behoefte aan proactief Service Management. Tijd om eens goed naar de optimalisatie van processen te kijken.

Geautomatiseerde bewaking van afspraken

Om deze ontwikkeling te ondersteunen besloot Keyprocessor in 2014, met hulp van BrainSquare, over te stappen van Exact ASP naar Service Management binnen Exact Synergy. Mike vervolgt: “Deze nieuwe dienstverlening betekende dat wij zaken moesten automatiseren. Daar hadden wij Service Management binnen Synergy voor nodig. Wij gebruiken die oplossing nu voor het aanmaken en loggen van de binnenkomende calls, met de historie en het onderhoudscontract eraan gekoppeld. Zo kunnen wij ook KPI’s vastleggen om daar vervolgens op te sturen. Hier zit ook het grote voordeel voor ons: wij hoevener zelf niet veel effort in te steken om onze afspraken te bewaken, want dat doet het systeem automatisch voor ons!”


”Service Management binnen Exact Synergy ondersteunt onze proactieve klantbenadering.”


Dienstenniveau omhoog

De nieuwe oplossing heeft er mede aan bijgedragen dat Keyprocessor zijn dienstenniveau naar een hoger plan heeft kunnen tillen. “Het dienstenniveau is sterk verbeterd; dat evalueren wij continu. Waar wij eerst een mager zesje scoorden, krijgen wij nu een 8+.

De behoefte

Keyprocessor had behoefte aan proactief Service Management.

De oplossing

Service Management binnen Exact Synergy..

De voordelen

  • Geautomatiseerde afspraken
  • Controle en overzicht
  • Efficiënte buitendienst
  • Sneller factureren, meer duidelijkheid
  • Geautomatiseerde onderhoudscontracten
  • Hoger dienstenniveau

 

Doorlezen? Vraag de volledige referentie aan!

Wilt u het volledige referentieverhaal inzien? Stuur ons een berichtje en wij sturen u het complete referentieverhaal toe.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.